lauantai 26. maaliskuuta 2011

Ysmy ostoksia

Olin päättänyt etten osta ensi talveksi toppaa odottamaan,
vaan kuinkas sitten kävikään....

Sisukkaan ysmystä mukaan tarttui mm. nämä

Tytöille kumpparit 10,-/pari



Pojalle takki ensitalveksi ja välikauteen, molemmat samaa kuosia
25,-/20,-



Ja isommalle tytölle välikausitakki
hintaa 20 euroa



Pienemmälle tytölle heräteostoksena Cupcake toppis 
(tosin kuvasta poiketen isojen mallia, eli yhdellä vetskarilla)
Hintaan 30 euroa



Ja isommalla liilan cupcaken takin
(sama malli kuin kuvassa mutta liilana)
Hintaan 30 euroa


Paljon oli tavaraa ja ihmisiä, mutta ihania löytöjä oli tarjolla hurja määrä!





5 kommenttia:

Hanna kirjoitti...

Ihania löytöjä!
Kateellisena olen mainoksesta asti taas ajatellut ysmyjä, täällä kaukana asuvana kun ei ole koskaan mahdollista päästä.

-Jassu- kirjoitti...

Minäkin kävin siellä ihmettelemässä, mutta luovutin kun jonotusaika siellä huonossa ilmassa ja ryysiksessä olisi ollut kohtuuttoman pitkä parien sisähousujen takia. Ulkovaatteita ei ollut juuri mitään (ainakaan meidän koossa) jäljellä enää n. 30min avautumisen jälkeen.

Sinä olit ilmeisesti heti alussa paikalla, kun noin monta löytöä teit!

-Anni- kirjoitti...

No edullisesti myivät!
Mulla oli ajatuksissa mennä tänään, mutta onkohan sen arvoista jos kaikki oli mennyt?

Sanna kirjoitti...

Minäkin käännyin lauantaina ovelta pois. Mulla on yleensä varsin kova sietokyky aleryysiksiin, mutta tuolla ei kerta kaikkiaan mahtunut tokaan huoneeseen saakka. ;)

Ninni kirjoitti...

Ihania ja epistä! :) Mä en edes olisi kyennyt sinne asti ajamaan, mutta hyviä löytöjä! :)