On hienoa että sain tänään sähköpostia Blue1:lta.
Olen ostanut elokuussa Lontoon lennot.
Meno on Norwegianilla ja paluu Blue1:lla, mutta... sähköpostissa ilmoitettiin näin 3 viikkoa etukäteen että by-the-way lopetamme Lontoon reitin lennot ja minulle tarjottiin paluulentoa Köpiksen kautta välilaskulla
ja muutaman tunnin odottelulla, kiitos mutta ei kiitos.
Olen ostanut suorat lennot ja ne myös haluan. En halua viettää yöllä aikaa köpiksen kentällä päästäkseni kotiin.
Jännä juttu että jos ostat tavallisen lentolipun (eli halvan lipun) niin siihenhän ei voi tehdä minkäännäköisiä muutoksia, mutta vastaavasti lentoyhtiö voi kyllä lopettaa koko reitin muutaman viikon varoitusajalla =(
Nyt sitten mietin otanko rahat takaisin paluulennosta ja alan etsimään vastaavaa lentoa, joka todennäköisesti tässä vaiheessa maksaa jo ueamman sata euroa enemmän kuin mitä olisi maksanut elokuussa. Tai sitten vaan jätän koko reissun väliin, olen kuitenkin tammikuussa menossa alennusmyynteihin.
Johan helpotti kun sai hieman valittaa =)
6 kommenttia:
Luin tosta Blue1:n konkurssista jo ainakin vko sitten paikallislehdestä ja nytkö ne vasta sua lähetsyy firmasta? O_O
Voi ei! Me lennettiin juuri Norwegianilla ja kone oli ihan täysi. Varmaan vaikuttaa sitten näihin muiden yhtiöiden asiakasmääriin.
No oho!! Olipa yllättävä veto Blue1:lta. Tosi tylsä juttu, toivottavasti löytäisit tilalle jotkut yhtä halvat lennot!
Jarna, onko Blue1 tehnyt konkurssin? siitä en ole kyllä tietoinen, Alma Tourhan teki kyllä konkurssin, mutta Blue1:n sivut näyttävät kyllä toimivan vielä?
Ei Blue1 ole konkurssissa, eikä tietääkseni menossakaan. Lontoon lennot vain lopetetaan. AirBaltic:lla menee huonosti, Blue1 on yksi AirBalticin omistajista.
Öööps, sekoitin Alma touriin ketterästi, anteeksi=(
Toivottavasti sait lennot järjesteltyä.
Tule hakemaan blogistani tunnustus ♥
Ja oikein antoisaa viikonloppua!
Lähetä kommentti