Yleensä aina puhutaan kun jostain saa huonoa palvelua.
Nyt on ihan pakko kehua :)
Olin tänään lasten kanssa seitsemän aikaan Sellon DNA liikkeessä ostamassa uusia puhelimia kahdelle vanhemmalle.
Tytön puhelin hajosi ja pojalle oli luvattu "oikea" puhelin Teddyfonen tilalle kun hän oppii lukemaan.
Lähtökohtat huomioon ottaen reissumme olisi voinut olla katastrofaalinen.
Mutta kiitos hyvän myyjän kävelimme kaikki neljä liikkeestä ulos hymyssä suin ja tyytyväisinä.
Saimme varsin asiantuntevaa palvelua ja myyjä jaksoi kärsivällisesti esitellä puhelia ja vastata lasten kysymyksiin sekä yritti vielä metsästää meille pinkkiä puhelinta kun heiltä se oli päässyt loppumaan, mutta lopulta tytölle kelpasi valkoinen sillä hän ei halunnut odottaa että pinkkejä olisi taas saatavilla.
Kun löysimme isommille puhelimet (Samsungin Galaxy Y mallit mustana ja valkoisena) 69,-/kpl
niin myyjällä oli pelisilmää tilanteelle ja kysyi meidän kiukkupussi 4-veeltä haluaako hänkin puhelimen? Äiti hieman hämmentyi kysymyksestä, mutta siinä samassa myyjä kaivoi esiin laatikon jossa oli heidän esittelypuhelimia (jotka eivät siis ole toimivia vaan "leluja") ja sanoi tytölle että voit valita näistä mieleisen. No ei liene yllätys että mukaan lähti pinkki Nokia jota neiti kantoikin niin ylpeänä ja onnellisen loppumatkan kotiin.
Tässä tilanteessa olisi nimittäin todennäköisesti käynyt niin että nuorimmainen olisi saanut jonkinnäköiset raivarit
kun hän ei saanut mitään, mutta nyt siltäkin säästyttiin.
Lopuksi vielä myyjä antoi karkkipussit lapsille matkaan :)
3 kommenttia:
No wau, olipa upeaa palvelua!
Hyvästä palvelusta kannattaa aina kertoa eteepäin. :)
Upeaa palvelua! Hyvä myyjä voi todellakin pelastaa päivän :)
Ja onnea lapsille uusista luureista!
Näistä on aina mukava kuulla <3
Lähetä kommentti