sunnuntai 22. syyskuuta 2013

Mä tein sen!

Olen niin ylpeä itsestäni!
Vielä toukokuussa olin sohvaperuna, nyt 16 viikon treenaamisen jälkeen juoksin eilen Espoon rantamaratonilla
puolikkaan maratonin lähdöstä maaliin asti. Aika ei ollut mikään päätä huimaava 2:22
mutta olen siihen varsin tyytyväinen.
Ja ihan parasta tässä on ollut bonuksena tullut vaatekoon pienentyminen 42 -> 38

Nyt lepoa ja nautin tästä fiiliksestä. Seuraavaksi katse ja treenit pikkuhiljaa kohti ensi kevään Tukholman maratonia.

Ja lupaan etten enää jauha tästä juoksemista täällä blogissa :)


Ps. Tulossa on lähiaikona kiva arvonta!

4 kommenttia:

Mömmeli kirjoitti...

Mahtava juttu.. Onnitteluja! :)

Elsa/ Oi mutsi mutsi kirjoitti...

Wohou! Onpa inspiroivaa kuulla tällaisia uutisia :) Itse oon käynyt nyt 2 kertaa pilateksessa ja sekin on jo tuuletusten arvoinen juttu mun elossa :P

3:n äiti kirjoitti...

Kiva jos tämä inspiroi jotain muutakin kokeilemaan :)
Ja lähtökuntoni oli todella ihan nolla. Alkuun kahden minuutin hidas hölkkä tuntui siltä että henki ei kulje ja jalat ei kanna... mutta siitä se sitten pikku hiljaa lähti ja kun alun vaikuksista pääsi yli ja juoksu alkoi pikku hiljaa tuntumaan jopa kivalta niin sittenhän mopo karkasi käsistä kokonaan ja tässä sitä ollaan :)

-Jassu- kirjoitti...

OOoooo! Myöhästyneet onnittelut!
Ihan mahtava olet, upea suoritus ja palkintona kaikenlisäksi vielä tuo vaatekoon pienentyminen. Hienoa! :)